Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 1, 2012
Image Size
509 KB
Resolution
2910×2100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
341
Favourites
20 (who?)
Comments
30
×
SC210 - Most Dangerous Game 10 by simpleCOMICS SC210 - Most Dangerous Game 10 by simpleCOMICS
That girl's just plain bad luck :D
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconflyingbrickanimation:
FlyingBrickAnimation Featured By Owner Nov 18, 2012   General Artist
Alternate version.
Ed&Belle: IM ON A BOAT! IM ON A BOAT!
EVERYBODY LOOKIT ME CUZ IM SAILIN ON A BOAT!
IM ON A BOAT! IM ON A BOAT!
TAKE A GOOD HARD LOOK AT THE MOTHERFUCKIN BOAT!
Reply
:iconsaberstar1:
Saberstar1 Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist General Artist
At this rate Ed better have brought some Duct-tape.
Reply
:iconohthatsean:
ohTHATsean Featured By Owner Apr 2, 2012  Professional Digital Artist
haha, there's no such things as sharks. Ed you kill me.
Reply
:iconiamtheunison:
IAmTheUnison Featured By Owner Apr 1, 2012  Professional Digital Artist
That's why those old sailors didn't want women on their ships. Just plain bad luck. RRRAAA!!

Ha! Ha! There's no such thing as sharks. Ed's so silly. :XD:
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
I didn't think about it but yeah you're right! This is an unintentional joke about that. lol ><

I'm just going to pretend I did it on purpose.
Reply
:iconiamtheunison:
IAmTheUnison Featured By Owner Apr 1, 2012  Professional Digital Artist
I won't tell if you don't. =D
Reply
:iconfr33z3dry:
fr33z3dry Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
well maybe the sharks will get sucked in XD
Reply
:iconsunnyjaganshi:
SunnyJaganshi Featured By Owner Apr 1, 2012
HAHA! Funny! This is so good! I already know this is just going to get more interesting! YAY!
Reply
:iconbrandiphaba:
Brandiphaba Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Um, I think you forgot Belle's bangs
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
No, she put her hair up for her "adventure" ponytail.
Reply
Add a Comment: