Shop Mobile More Submit  Join Login
SC210 - Most Dangerous Game 10 by simpleCOMICS SC210 - Most Dangerous Game 10 by simpleCOMICS
That girl's just plain bad luck :D
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconflyingbrickanimation:
FlyingBrickAnimation Featured By Owner Nov 18, 2012   General Artist
Alternate version.
Ed&Belle: IM ON A BOAT! IM ON A BOAT!
EVERYBODY LOOKIT ME CUZ IM SAILIN ON A BOAT!
IM ON A BOAT! IM ON A BOAT!
TAKE A GOOD HARD LOOK AT THE MOTHERFUCKIN BOAT!
Reply
:iconsaberstar1:
Saberstar1 Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist General Artist
At this rate Ed better have brought some Duct-tape.
Reply
:iconohthatsean:
ohTHATsean Featured By Owner Apr 2, 2012  Professional Digital Artist
haha, there's no such things as sharks. Ed you kill me.
Reply
:iconiamtheunison:
IAmTheUnison Featured By Owner Apr 1, 2012  Professional Digital Artist
That's why those old sailors didn't want women on their ships. Just plain bad luck. RRRAAA!!

Ha! Ha! There's no such thing as sharks. Ed's so silly. :XD:
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
I didn't think about it but yeah you're right! This is an unintentional joke about that. lol ><

I'm just going to pretend I did it on purpose.
Reply
:iconiamtheunison:
IAmTheUnison Featured By Owner Apr 1, 2012  Professional Digital Artist
I won't tell if you don't. =D
Reply
:iconfr33z3dry:
fr33z3dry Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
well maybe the sharks will get sucked in XD
Reply
:iconsunnyjaganshi:
SunnyJaganshi Featured By Owner Apr 1, 2012
HAHA! Funny! This is so good! I already know this is just going to get more interesting! YAY!
Reply
:iconbrandiphaba:
Brandiphaba Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Um, I think you forgot Belle's bangs
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
No, she put her hair up for her "adventure" ponytail.
Reply
:iconbrandiphaba:
Brandiphaba Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh ok
Reply
:icondanlei:
Danlei Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Interface Designer
More people who should stop talking :D
Reply
:iconsutiiven-no-okami:
Sutiiven-no-Okami Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist General Artist
Forget sharks, whirlpools, tornados, or hurricanes! You need to worry about the BEARS!
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
OMG I forgot about the bears! :fear:
Reply
:iconsutiiven-no-okami:
Sutiiven-no-Okami Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist General Artist
D:
Reply
:iconshonenjump4eva:
ShonenJump4eva Featured By Owner Apr 1, 2012
My money's on the Sharks.
Reply
:iconpicklejelloz:
PickleJelloz Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
Great, I live in Kansas and it's tornado season and I'm paranoid. This just makes me feel so good inside. XD
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
lol, it's okay to worry about it... just don't say it out loud ><
Reply
:iconmykklaw:
mykklaw Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist General Artist
No such thing as sharks? ED!!!!!!
Reply
:iconumbrotheumbreon:
UmbrotheUmbreon Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist Writer
Whatever you do belle, don't say what if we get struck by lightning
Reply
:iconleonlivelks:
leonlivelks Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol whatever she said, things will happened -_-
Reply
:iconnedak1:
Nedak1 Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist General Artist
How about we talk about what WILL happen if she doesn't keep quiet.
Reply
:icondremare:
Dremare Featured By Owner Apr 1, 2012
Maybe they shouldn't talk about what might happen.
Reply
:iconlittle-yuyu:
Little-yuyu Featured By Owner Apr 1, 2012
she sounds like me when i am nervous and worried about something! except my words don't bring that much bad luck. just worry for me. lol
Reply
:iconpizza-supper:
pizza-supper Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
Hmm...what do sharks look like in this comic anyway? XD Do they just look like real sharks or are they round? XD
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
I haven't done any animals yet. To honest, I don't really know.
Reply
:iconmorggehan:
Morggehan Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Just don't mention meteors O_O
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
Or the diseases!
Reply
:icontotalvoltage0:
TotalVoltage0 Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist General Artist
"Nature can be a bitch," says the man who later died of an earthquake in space.
Reply
:iconsimplecomics:
simpleCOMICS Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Digital Artist
lol
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 1, 2012
Image Size
509 KB
Resolution
2910×2100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
371
Favourites
20 (who?)
Comments
30
×